ЦИК обработала 98,09% протоколов

2010-02-08 15:05 176 Подобається

Член Центральной избирательной комиссии Михаил ОХЕНДОВСКИЙ не исключает, что предварительные результаты второго тура выборов Президента появятся только завтра вечером.

Как передает корреспондент УНИАН, об этом он сказал сегодня в интервью журналистам.

По словам члена ЦИК, сейчас продолжается тенденция медленного ввода данных от окружных избирательных комиссий Луганской области и АР Крым. В этих регионах есть ОИК, которые на протяжении последнего часа не ввели в базу данных ни одного протокола. Он еще раз подчеркнул, что этот процесс затягивания ввода протоколов происходит искусственно.

М.ОХЕНДОВСКИЙ также отказался говорить о том, кто побеждает на выборах.

«Пока об этом говорить преждевременно», - сказал он, посоветовав дождаться поступления всех данных, то есть 100% обработанных протоколов.

На данный момент ЦИК обработала 98,09% протоколов.

В соответствии с ними, кандидата на пост Президента Виктор ЯНУКОВИЧ набирает 48,53%, Юлия ТИМОШЕНКО - 45,88%.

Коментарі (176)

Додати смайл! Залишилося 3000 символів
  • 2010-09-11 11:40

    Януковичу свабоду,Юлька бе,бе,бе

    • 2010-08-22 22:01

      *** ***а всем дибили

      • 2010-05-18 23:22

        сасибо ВАМ .хочется жить, когда чувствуется искренность.А ,о с т а л ь н ы м,..., я не изверг, что бы говорить вам правду о вас.

        • 2010-05-18 22:49

          анекдот:младенец-умел-бы ходить,ушел-бы сэтой блядской (украина) семейки.

          ниЮЛЯ-ПИЗДЮЛЯ, ниПРОФФЕСОР, ни убийцы Гонгадзе-НИКТО!!!! НЕ ДОСТОЕН ЖИТЬ НА МНОГОСТРАЖДАЛЬНОЙ ЗЕМЛЕ...

          • 2010-02-18 10:55

            "нина", будь ласка не ображайте людей в першу чергу. І чи не хотілося б вам це ж спитати у "умного господаря". Ви або дитина, або розум у вас дитячий.

            • 2010-02-18 09:13

              Не оскорбляйте Виктора Фёдоровича Януковича пожалуйста! Вам, бездарям, ленивым и тупым до него как до неба.Просто он заставит вас работать и платить налоги в казну Державы Украины, он умный господарь, а ви жадные и злые. Спросите у вашей Юли: Куда она дела деньги, взятые в кредит у России и в МВФ-это миллиарды!!!???. Пусть скажет солько у неё квартир, домов и замков на территории Украины и за её пределами.

              • 2010-02-14 02:30

                Та Яник він неграмотний тупак....Як він може керувати Державою після того як сидів в тюрязі????Зараз якщо ти сідів нехочуть навіть на саму гіршу роботу брати..А тут баран Зек і щей в президенти пішов...

                • 2010-02-12 22:50

                  Ви чмирі болотні, ембріональна групка януковичів, ви суки поздихаєте з януковичом. Всі хто голосував за Чмира, то й і сам чмир кончени. Бидло ви, якщо другий раз висунули зека на на посаду президента. Та поздихайте ви зі своєю російською мовою. Збирайте свої кончені чмирські монатки і уйобуйте науй з Неньки України, Підараси!!!!!!! Не подобається, ніхто вас не тримає, І свої писки позакривали, бо ви пси болотні, ви невдахи, суки Януковитські, інакших до вас слів просто не підбереш!!!

                • 2010-02-11 19:26

                  Но не с Тимошенко прозревать. Она хитрая как лиса, а вы на неё ведётесь. У Яныка хоть на лбу всё написано. А это думает одно, а говорит другое...

                  • 2010-02-11 18:48

                    І у Тимошенко осідають, просто я конкретно про Схід говорив. А в 90-х і ми зарплату по 5 доларів мали і при владі тоді ще й Кучма і той же Янукович були. Я вже писав, що українців розділили (територіально, економічно, політично, релігійно) і тепер властвують. Захід хоч побачив як світ живе і сам так хоче, а на Сході досі підігріваются настрої, які комуністи залишили, бо так керувати легше. Ще раз кажу: пора прозріти.

                    • 2010-02-11 18:28

                      А у Тимошенко значит не оседают да????Тогда почему в 90-х когда Ющенок и Тримощенко были у власти народ загибался, у нас зимой не топили вообще...Ели бля маргарин вместо масла и жарили котлеты из лука???Или может у вас люди колбасу и сыр ели каждый день, а не по большим праздникам по праздникам??

                      • 2010-02-11 18:17

                        "W@TT", дурак ти і не лікуєшся. Якби Захід жив за рахунок Сходу, навіщо було б їздити за кордон. Всі гроші Сходу осідають в кишенях Ахметова, Януковича і інших власників (в тому числі і тіньових) шахт і підприємств. А працівникам лапшу на вуха вішають, ніби то всі їх гроші на Західну Україну йдуть. Пора вже прозріти.

                        • 2010-02-11 18:07

                          Да сами вы пидары..И свой гребаный украинский засуньте в жопу...Если тебя заставляют говорить по украински - это ваша гребаная демократия...А насчет запада - там люди живут за счет востока, а рабочеспособное население работает в Европе и той же вами люто ненавидимой России...Вы сами себя опустили...

                          • 2010-02-11 12:06

                            якби ми за них не голосували,іх би там і не було....

                            • 2010-02-11 11:09

                              "W@TT" Москвич - не машина, москаль - не людина!!!!!!!!!!!!!!!!!! Живи на своїй москальщині і в Україну не пхайся та нікого не обзивай, Ти сам бидло кацапське!!!

                              • 2010-02-11 10:54

                                Бидло в будь-якій країні знайдеться. І в Росії теж. От, W@TT, наприклад.

                                • 2010-02-11 10:35

                                  На западе люди живут ,,,,,, Я сам дальнобойщик обездил всю Украину и видел как жывет восток полная жопа .дичь ... Глосовали за педика ,, вот так будете жыть ВСЕГДА. Нащот бидло живеш россии то и живи там, а наш народ необзывай.

                                  • 2010-02-11 10:28

                                    "W@TT", як і багато гостей- це однозначно тролі, але, на жаль, є і такі люди. Під час помаранчевої революції пробували сміятись тільки в Росії і то на кутні зуби, але Росія- це ще не весь світ, хоча цього їм вже давно хочеться. Янек і ПР кілька днів назад завалили закон про підняття соціальних стандартів, який самі ж і внесли. Звичайно, тепер, після виборів пора вже думати про власні кишені, а не про народні, а БЮТ проголосував за цей закон. Теж зрозуміло- тепер вони дальше від корита. Так у нас і водиться. А розділений народ продовжує матюкати один одного в неті. Гірко і противно. Маємо те- що заслужили.

                                    • 2010-02-11 09:41

                                      На западе живет одно быдло, все нормальные люди живут на юге и Востоке...А я живу в России и голосую за Януковича...

                                    • 2010-02-11 00:51

                                      а мені жоден з кандидатів не подобається..а ні вона ,ані він.від обох блювати хочется.. на жаль..=(

                                      ніяких значних змін для нас- звичайних людей не буде..тоді ж яка різниця,один виграє-інша буде скаржитися..і навпаки.

                                      цирк та й годі)) ну нічо) через п'ять років нові вибори,новий президент XDD

                                      • 2010-02-10 23:51

                                        Она только разбазарит страну, а не даст ей расцветать и подниматься в глазах других стран. Хватит с нас оранжевой революции. Над нами весь мир смеялся.

                                        • 2010-02-10 23:50

                                          yanki, согласна что стране нужен жёсткий режим, только это нас спасёт. НО НЕ с ней. она вспыльчивая и неблагоразумная женщина - что может призвести к войне с любой страной которая ей в ножки не покланяется. ТОчно так же как она мечется щас как сучка перед спариванием, её же слова были, что она бучи устраивать не будет как в прошлый раз. и на тебе, уже готовит какой-то ответный ход потому что Её Сие Величество Юлька Владимировна не прошла на Трон государственный. Вопрос напрашивается " Тимошенко Балоболка?" Ответ:ДА

                                          • 2010-02-10 22:12

                                            Я взагалі не розумію,про що ви говорите...ми обирали президента....по результатам виграв Янукович....люди,що це за президент,коли на наступний день ми бачимо його в ефірі,і він розмовляє російською мовою....Здається,ми трохи забуваємося,що живемо в Україні...я не заперечую,що в Юлі також були помилки,але якби при владі була б вона,то країна стала б тоталітарною....це якраз те,що потрібно,щоб хоч трохи змінити ситуацію в країні...

                                            • 2010-02-10 19:37

                                              Юлька -Гитлер в юбке!!!

                                              Донбассу - автономию!!!

                                              Запад пусть возглавляет Юлька

                                              Всем остальным Фёдоровича

                                              У Юльки 3 судимости, она такой же ЗЭК.

                                              Юлька балаболка,истеричка, шизофреника ,жаждущая только одного -ВЛАСТИ.

                                              Фёдорович не грамотный, но за ним стоят сильные люди.

                                              • 2010-02-10 18:54

                                                Бандера і його побратими полягли в боротьбі, і дуже багато зробили для того що ви тепер маєте - НЕЗАЛЕЖНІСТЬ і не цінуєте!!!!!!!! А ви хочете до кацапів, Тайга і Сибір виликі, просіть російського громадянства, манатки в руки і валіть з вільної держави - України... Надіюсь там вам буде краще...

                                                • 2010-02-10 18:41

                                                  Бандера - Герой бо на відміну від вас голодранців які тільки думають щоб "положити" Україну під Росію, він на відміну від вас боровся за свою державу і на своїй території, ні на кого не нападав і не окуповував. Він боровся за Україну А ви з своїми москалями вже дістали, Держава в нас - Україна, мова - Українська і президент - точно не Янукович - ЗЕК, і ніколи українець не підкориться більше москалю, а ви - дизертири, мало вам історії, того скільки москаль з вас знущався, голодом вбивав, на Сибір відправляв, просто вбивав і нищив. А ви далі хочете стати для них рабами. Бандера для мене герой, Янукович - ЗЕК, а москаль ще в житті нічого доброго не зробив.

                                                  • 2010-02-10 17:14

                                                    Дожилися!!! вибора за кого голосувати ніякого! Один ЗЕК ( с...а) навіть Українсьлої мови не

                                                    знає. А друга ніх...я не робить тільки язиком плеще. Я голосував проти всіх. (вибачаюся за вираження, просто по другому висказатись не можу.)

                                                    • 2010-02-10 17:13

                                                      Дожилися!!! вибора за кого голосувати ніякого! Один ЗЕК ( с...а) навіть Українсьлої мови не

                                                      знає. А друга ніх...я не робить тільки язиком плеще. Я голосував проти всіх. (вибачаюся за вираження, просто по другому висказатись не можу.)

                                                      • 2010-02-10 13:47

                                                        " бо теж працюю і не на себе, як дехто, а на свою державу. "

                                                        Вiдповiдь!!!

                                                        А я на сэбэ працюю!!!!

                                                        Клав я на державу яка маэ мэне як сама цёго хоче ))))))

                                                        • 2010-02-10 13:42

                                                          По Вашим словам Рузвельт и Черчилль ЛОХИ попавшиеся на удочку противного Сталина ?

                                                          • 2010-02-10 13:07

                                                            Не будьте такі розумні. Всім відомо, що поляки так же ненавидять Бандеру, як і комуністи, тому що вони теж були окупантами в Україні і з ними Бандерівці теж боролись і знищували, як і комуняк. Ви звинувачуєте Бандеру в тому, що став союзником німців, але на той час потрібен був союзник, щоб знищити червону чуму, бо знали вже люди, що комуністи натворили на Сході України і не хотіли їх тут. Чому Росію, яка фактично вивела Гітлера на вершину влади і допомогла йому в створенні армії (на радянських танкодромах і аеродромах вчились воювати німецькі танкісти і пілоти) і яка окупувала напару з Німеччиною Польшу, яка творила безчинства на окупованих територіях, ви не вважаєте зрадником і фашистським прихвостнем, а Степана Бандеру, який сидів в німецькій тюрмі, військо якого билося на власній території, за власну землю, з її окупантами (і червоними, і коричневими) смієте називати зрадником. Чому досі Росія не розкриває свої архіви, в тому числі і правду про Степана Бандеру, якщо він творив тільки зло. Задумайтесь. А Нюрнбергський процес був зініційований Сталіним, щоб відволікти увагу від своїх чорних справ і знищити німецьке командування, яке могло володіти інформацією, яка б нашкодила іміджу СРСР, як переможця. Референдум стосовно Бандери можна буде робити тоді, коли будуть розкриті архіви і коли люди будуть знати правду про нього, а не брехню, створену комуністами і підігріту теперішньою Росією. Може трохи сумбурно, але, вибачайте, спішу, бо теж працюю і не на себе, як дехто, а на свою державу.

                                                            • 2010-02-10 12:10

                                                              янукович!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                              • 2010-02-10 12:09

                                                                "Гость 2 часа, 23 минуты назад

                                                                "WOLF", а що ти знаєш про Бандеру? Тільки те, що комуняки брешуть?"

                                                                Гость, почему ваш любимый президент не сделал что нить типа референдума по поводу признания Бандэру героем?

                                                                Какие могли быть результаты ?))))) Как ты думаешь?

                                                                • 2010-02-10 11:49

                                                                  Ещё можно в инете найти материалы нюрнбергского процесса.

                                                                  Тоже документы!!!!

                                                                  • 2010-02-10 11:39

                                                                    Для начала советую почитать польскую прессу.

                                                                    Там даже иностранный знать не обязательно если знаете украинский и латинский алфавит))))

                                                                    • 2010-02-10 11:34

                                                                      Гость, мне некогда рыть инет в поисках ЗАПАДНЫХ источников и документов. Я в отличии от некоторых работаю.

                                                                      Так вот В инете достаточно документов в западных НЕ КОМУНЯЦКИХ !!! где документально подтверждено зверства против мирного населения так называямого"героя"!!!!

                                                                      Но если очень наставиваете,то найду и дам ссылки на документы для всех.

                                                                      Но это по свободе.

                                                                      Я на себя работаю и тратить зря время на трындёж пустой не намерен.

                                                                      Сорри )

                                                                      • 2010-02-10 09:26

                                                                        "WOLF", а що ти знаєш про Бандеру? Тільки те, що комуняки брешуть?

                                                                        • 2010-02-10 08:55

                                                                          Я проснулся !!!!!!!!

                                                                          Где новые коменты ? ?????????????

                                                                          • 2010-02-10 06:53

                                                                            всeм гaплик

                                                                            • 2010-02-09 23:38

                                                                              Я спать.

                                                                              Спокойной ночи!!!

                                                                              Завтра почитаю Ваши коменты )))))))

                                                                              • 2010-02-09 23:35

                                                                                [email protected] 4 минуты назад

                                                                                " я тоді воопше ше в школі вчився в 7 класі такшо я мало шо тоді знав а хто такі петухи я знаю !)))) "

                                                                                СУДЯ ПО ГОНОРУ и безграмотности ТЫ ЭТО ОЧЕНЬ ХОРОШО ЗНАЕШЬ ....СОБСТВЕННОЙ ЗАДНИЦЕЙ !!!

                                                                                • 2010-02-09 23:27

                                                                                  ти просто непоняв я не про твоїх претків особисто кажу а в загальному)а взагалі я на виборах інзакого не був) просто сучасна політика потребує ових людей!!! як на мене)

                                                                                  • 2010-02-09 23:25

                                                                                    я тоді воопше ше в школі вчився в 7 класі такшо я мало шо тоді знав а хто такі петухи я знаю !)))) просто от скажи як людина яка має вищу освіту освічина хоче стати призидентом країни перепутала геноцид з генофондом ??? і назвала чехова українським поетом ? це призидент це швиче клоун))))

                                                                                    • 2010-02-09 23:22

                                                                                      помоиму ты не только историю не учил но и читать не умееш я помоиму ни одного мата не написал в отличи от тебя ! и не трогал твоих предков мы здесь обсуждаем политику а не родословную твою!

                                                                                      • 2010-02-09 23:22

                                                                                        як ти кажеш тупкова ця культура визнана цілим світом а вибач руську знають в світі лиш вотка балалайка і самовар))))) а наші пісні культуру визнають всюди!!!

                                                                                        • 2010-02-09 23:20

                                                                                          до твого відома в київські русі була старословянська мова !!! а це мова яка є предком української і російської мови я не маю нічого проти російської мови але тільки ЗА МЕЖАМИ УКРАЇНИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                          • 2010-02-09 23:18

                                                                                            Кстати,я лично украинский язык не признаю и считаю его тупиковой культурой.

                                                                                            • 2010-02-09 23:18

                                                                                              от шо і треба було доказати ти просто не маєш шо сказати і починаєш матами крити типічний кацап ) тупий)а "бандери" як ти кажеш рятували жопу твоїх дідусів і бабусів від фашистів і від москалів !!!! якби нас не було то б тебе насиляли на Х*й фашисти поняв якшо точно казати ті хто не поважає бандеру і бандерівців є для бандерівців ворогамиі довго вони не живуть))))))

                                                                                              • 2010-02-09 23:15

                                                                                                киев был сия РУСИ и говорили здесь на руском языке ина украинском а не на БЕНДЕРСКОМ поучи историю вас вобще в украине не было!

                                                                                                • 2010-02-09 23:13

                                                                                                  юля овца а бендеры лохи!

                                                                                                  • 2010-02-09 23:12

                                                                                                    вона не з західної україни але хотяби старається говорити по українськи! а янукович вопше не хоче не знає і не буде знати мови так само як і кацапи деякіі просто вони тупі!!!!!!а тобі я б радив вивчити українську це мова наших предків а москалі взагалі б не існували якби не київська русь) вопше москалі це бидлота а росіянів я поважаю)

                                                                                                    • 2010-02-09 23:12

                                                                                                      [email protected] это тебе ! аты знаеш кто такой петух или просто языком мелиш? ну и че вы в 2004 боролись на че напоролись с вас овец сделали нето что питухов!

                                                                                                      • 2010-02-09 23:10

                                                                                                        Фашист твой бэндэра!!

                                                                                                        ПОЧЕМУ тогда не дали гитлеру дважды героя??

                                                                                                        Такой же ублюдок как и бэндера!

                                                                                                        • 2010-02-09 23:08

                                                                                                          гость 23 минуты назат про МОВУ а ты по укринси разговаривай а не по БЕНДЕРСКИ и юля ваша через словоговорит по русски щира украинка! НЕ СМЕШИТЕ БНДЕРЁ!

                                                                                                          • 2010-02-09 23:06

                                                                                                            якщо ти так кажеш значить ти справжнійй кацап при чому ти навіть не розумієш який ти Л*Х))) за бандерівців мож і вбити це святе !!!

                                                                                                            • 2010-02-09 23:03

                                                                                                              БАНДЭРЛОГИ, по этой ссылке ваш герб и флаг !!!

                                                                                                              • 2010-02-09 23:02

                                                                                                                "Гость"

                                                                                                                добре гость скажи а ти вважаєш себе патріотом? клеяти різні плакати і стояти на площі з флагом це не патріотство це просто прояв любові до своєї батьківщини! патрот це той хто бориться за свою рідну землю народ звичаї і таке питання чи ти б вмер за батьківщину?

                                                                                                                • 2010-02-09 22:56

                                                                                                                  "Українець", Такие как ты и подобные уже давно псякрэвам дупу лижут )))))))))

                                                                                                                  А патриоты только в инете или стоят с флагами на площадях или всяку хрень на заборах клеют ))))

                                                                                                                  • 2010-02-09 22:55

                                                                                                                    "Киевлянин"

                                                                                                                    якшо ти так думаєш то не в обіду тобі але янукович зробить швиче із всіх петуів аніж порядок в державі він не може 2 слова скласти до купи і назвав чехова українським поетом і це людина з вищою освітою?????? вибачте але це праодія !) якшо хочете жити по поняттям і стати петухами то і дальше будьте його прихильниками!)

                                                                                                                    • 2010-02-09 22:53

                                                                                                                      Підтримую на всі 100%"Гость" ми українці. то давайие вчити українську і гнати зеків від влади, а хто хоче Росію нехай їде на Сибір, або в Тайгу там місця багато і можна говорити кацапською

                                                                                                                      • 2010-02-09 22:36

                                                                                                                        Але ви придурки. москалідрані. я ніколи не визнаю російську мову, і того зека Януковича. Ми слова по москальськи не скажемо. Захід за Юлю.

                                                                                                                        • 2010-02-09 22:13

                                                                                                                          "Wolf", можна подумати, що ви з патріотизму працюєте на підприємствах Сходу і збагачуєте Ахметових, Януковичів і іже з ними. Так, люди з Заходу змушені працювати за кордоном, але гроші вони везуть в Україну. Вони все таки знайшли спосіб прогодувати свої сім"ї, а не сидять і тупо бухають, шукаючи винних в своїй біді і тут же пашуть, щоб ці винні жирували. Якби ви побачили сльози чоловіка, що мусить пахати за кордоном, щоб мати можливість вилікувати хвору на рак дитину- ви б може задумались, чи "з медом" йому там.

                                                                                                                          • 2010-02-09 22:08

                                                                                                                            ***********

                                                                                                                            wolf

                                                                                                                            17 минут назад

                                                                                                                            Для "Гость 1 час, 1 минуту назад

                                                                                                                            Ющенко- мій Президент і мені байдуже"

                                                                                                                            Не президент а ПРЕЗИК !!!!

                                                                                                                            Причём использованнный !!! )))))))))

                                                                                                                            **********

                                                                                                                            ПЕВНО РОДИЧ))))))))))

                                                                                                                            • 2010-02-09 22:06

                                                                                                                              ******Крымчанин

                                                                                                                              6 часов, 55 минут назад

                                                                                                                              Ребята так давайте мы (юг, восток, Крым) уйдём к России и будем жить хорошою а вы со своей тимашенко стройте свою украинскую мечту. Всё равно вы не признаёте нас, Русскоязычных Украинцев!!!******

                                                                                                                              Нічого не сажеш. Так було зроду і буде дальше. Ше в давні часи Західной Україні дурили голову ПАЛЯКІ а Сіхдній Москалі. До Америки тянутися нема толку. Вони ж просто немають розуму. Я ж останнім часом сам дивлюся що Україна потороху перетворюється на Америку. Через кажду мелоч устраювать скандал и визивать телебачення - це БРЕД)! Политики аруть)) Кажуть про останній маразм!)) До Росії є невеликий толк тянутись , але ж все-одно. ТІм треба місце для розміщення систем ПРО на Росію. Тим треба цього не допустить й стати поближче до крїн НАТО. Судіть самі)))))))

                                                                                                                              • 2010-02-09 22:00

                                                                                                                                людмила с киева я подерживаю ваше высказывание ! просто юлька кричит зеки бандиты ДЛЯ чего отвести от себя глаза у самой 3 уголовных преследования! и у ее комонды полны закрома преступников!

                                                                                                                                • 2010-02-09 21:49

                                                                                                                                  Для "Гость 1 час, 1 минуту назад

                                                                                                                                  Ющенко- мій Президент і мені байдуже"

                                                                                                                                  Не президент а ПРЕЗИК !!!!

                                                                                                                                  Причём использованнный !!! )))))))))

                                                                                                                                  • 2010-02-09 21:26

                                                                                                                                    "З Заходу 27 минут назад

                                                                                                                                    Хто вам таку дурницю в голову вбив? До речі всі президенти, які і довели нас до такого життя і в тому числі Юля- зі Сходу і паразитують на наших шиях."

                                                                                                                                    ОСОБЕННО НА ВАШИХ ))))))

                                                                                                                                    В Европе, России и других странах .

                                                                                                                                    И почему же Вы патриоты не сидите в Украине а галопом на "заробиткы" ???

                                                                                                                                    Где Ваш так званый патриотизм ?

                                                                                                                                    • 2010-02-09 20:55

                                                                                                                                      Хто вам таку дурницю в голову вбив? До речі всі президенти, які і довели нас до такого життя і в тому числі Юля- зі Сходу і паразитують на наших шиях.

                                                                                                                                      • 2010-02-09 20:42

                                                                                                                                        Закономерность в голосах и процентах.

                                                                                                                                        Так как восток кормит большую часть Украины то голосуют за Яника.

                                                                                                                                        А запад который паразитирует и нечего фактически не делает сам а в больщинстве работает за границей голосует за КрысЮлю )))))))

                                                                                                                                        Остальные соответственно.

                                                                                                                                        Кроме Киева.Это отдельная каста Украины)))

                                                                                                                                        • 2010-02-09 20:25

                                                                                                                                          Ющенко- мій Президент і мені байдуже

                                                                                                                                          • 2010-02-09 20:19

                                                                                                                                            я голосував в 1-му турі за Ющенка. в 2-му- проти всіх. хоча й розумів, що Янукович- це краще ніж Тимошенко

                                                                                                                                            • 2010-02-09 19:47

                                                                                                                                              Деньги бюджетные ворует Тимошенко и ее окружение. Куда пошли 600 миллионов? Она так просила на лечение гриппа. Деньги, что зарабатывают в Донбассе и в Киеве, в карманах бютовцев.Это бютовцы насиловали детей из детдома .Терехин и другие. Это бютовец Лозинский гонялся с пистолетом за несчастным человеком. пока не прострелил ногу, а лотом и голову. Убийцы. А главная брехуха страны всегда повторяла, что она в ответе за всю команду. Тимошенко и ее банда бютовцев преступники.Бандиты должны быть в тюрьмах.

                                                                                                                                              • 2010-02-09 19:46

                                                                                                                                                Деньги бюджетные ворует Тимошенко и ее окружение. Куда пошли 600 миллионов? Она так просила на лечение гриппа. Деньги, что зарабатывают в Донбассе и в Киеве, в карманах бютовцев.Это бютовцы насиловали детей из детдома .Терехин и другие. Это бютовец Лозинский гонялся с пистолетом за несчастным человеком. пока не прострелил ногу, а лотом и голову. Убийцы. А главная брехуха страны всегда повторяла, что она в ответе за всю команду. Тимошенко и ее банда бютовцев преступники.Бандиты должны быть в тюрьмах.

                                                                                                                                                • 2010-02-09 19:27

                                                                                                                                                  Тимошенко за время своего правления олустила народ .Дальше некуда. Она за людей нас не считает. Она понимает, что Янукович выведет Украину, люди станут жить лучше и тогда она не сможет вешать лапшу на уши, как это она делала в западной Украине.

                                                                                                                                                  • 2010-02-09 19:13

                                                                                                                                                    В 2 турі Тимощенко реально набрала 25% а решта зфальсифікувала!!

                                                                                                                                                    • 2010-02-09 18:56

                                                                                                                                                      Согласна с Киевлянином. Шизофрения на лицо.

                                                                                                                                                      • 2010-02-09 18:46

                                                                                                                                                        На майдані 2004 стояли пронатовські запроданці!

                                                                                                                                                        • 2010-02-09 18:12

                                                                                                                                                          У Тимощенко нет никаких ценновтей кроме больной жажды власти!!!! Для неё все цели хороши, она через украину переступит и растопчет ради СВОЕЙ цели!!!

                                                                                                                                                          • 2010-02-09 18:08

                                                                                                                                                            ВОТ КТО ХАМ ТАК ЭТО ЮЛЬКА!!! ОНА ХАМИТ ОСКОРБЛЯЕТ, ВРЁТ, ВРЁТ, ВРЁТ, ВЕДЁТ СЕБЯ ОЧЕНЬ НЕКОРЕКТНО!!!

                                                                                                                                                            • 2010-02-09 18:05

                                                                                                                                                              Если бы была Юлька то жили бы по понятиям в разваленной ею стране! Янукович - профессионал, хозяйственник! Он не болтает по пусту как Юлька ( Тимошенко только и умеет языком чесать и не исполнять обещания!) Янукович человек слова, что он обещал то он и сделает!

                                                                                                                                                              • 2010-02-09 17:41

                                                                                                                                                                ЯНУКОВИЧ ХАМ

                                                                                                                                                                • 2010-02-09 17:41

                                                                                                                                                                  ЯНУКОВИЧ ХАМ

                                                                                                                                                                  • 2010-02-09 17:37

                                                                                                                                                                    ПРОСТО СТЫД ГОЛОСОВАТЬ ЗА ЯНУКОВИЧА

                                                                                                                                                                    • 2010-02-09 17:07

                                                                                                                                                                      Хочу заметить, что в одном из наших университетов, собирали студентов(закрытое собрание так сказать) и строго настрого "агитировали" голосовать за Лидера Партии БЮТ..., Это ли честная Ангел Юлька Владимировна?( Заставлять студентов идти против своего выбора( мне стыдно за народ(

                                                                                                                                                                      • 2010-02-09 16:50

                                                                                                                                                                        "З Заходу" вот она ваша натура, все у вас засланникию если проиграли то не хотите презнавать. я лично случайно попал на эту страницу, и потдерживаю точку зрения своево региона! у нас есть люди которые голосовали за тимашенко но их очень мало и большая часть куплены. И в прочим не вижу смысла с вами спорить поскольку вы даже прошлым аргументам не смогли нечево противопоставить.

                                                                                                                                                                        • 2010-02-09 16:48

                                                                                                                                                                          З Заходу - враждебность подогревают те, которые чувствуют, что о5 пролетают. уж прости меня, но согласись с тем, что смысла спорить нет, кто бы не пришёл лучше не станет!а выборы-это цирк, все понмаю что нечестность была, как со стороны Федоровича, так и со стороны Володымиривны!

                                                                                                                                                                          • 2010-02-09 16:44

                                                                                                                                                                            Навчіться все таки бути ввічливими.

                                                                                                                                                                            • 2010-02-09 16:42

                                                                                                                                                                              Ей, гості, а чи не для того ви тут сидите, щоб підігрівати ворожість між Сходом і Заходом. Типова поведінка інтернетовських тролів. Так що немає змісту тут перед вами бісер метати. Але все ж скажу, не вірю в чесність виборів і не треба казати, щоб ми туди їхали, бо допроситесь і знову порозбігаєтесь, як у 2004-му. І дай Бог, щоб я помилився стосовно Януковича. Щасливо всім українцям, і навіть російськомовним.

                                                                                                                                                                              • 2010-02-09 16:37

                                                                                                                                                                                И что?Вы получили , то за что стояли на майдане?

                                                                                                                                                                                У нас никогда не будет нормальной власти за которой бы пошло большинство!

                                                                                                                                                                                Имеем, то что имеем. И если мы не выбираем так как Запад, это не значит что мы хотим плохого. Не стоит навязывать людям свою точку зрения. У каждого она своя.

                                                                                                                                                                                Пускай дадут Донбассу автономию. И Увидим на чьих плечах лежит то на чём держится страна.

                                                                                                                                                                                НЕ ваши мужья и сыновья спускаются под землю и погибают там. и каждый раз Жена или мать шахтёра когда он идёт в смену думает вернётся ли домой живой и невредимый? ЗАпаду и северу этого не понять. Т.к. дальше своего носа не видят. Простите уж за это. У вас был шанс. На майдане ввыбороли СВОЮ ВЛАСТь. Эта власть показала что может. Если мы натнёмся на то же, это будет наша ошибка.! Но гитлера в юбке у власти я не хочу для своей страны! ЕЙ наплевать на то кто вы и что вы из себя представляете. Она в Европу рвётся.

                                                                                                                                                                                • 2010-02-09 16:33

                                                                                                                                                                                  "З Заходу" Сила в единстве народов Крыма, так как это Крымский герб. Бендеру ты помнишь а вот помнишь ли ты кто был первый президент Украины и как он поступил?или ты собственной истории не знаешь? и на этих выборах янукович зделал агетацию на на вещах, зонтиках и т.д. на вещах нужных для народа, уже деньги не на воздух потрачены!!!! а не как юля понаделала плакатов со своей мордой и наклеек "Тільки не зек" от которых толку нету для людей, зато все столбы и стенки обклеены!!! а у неё самой 2 судимости!!!!

                                                                                                                                                                                  • 2010-02-09 16:31

                                                                                                                                                                                    а мы стоять не будем! зачем и так все чесно! а вы можете ехать!

                                                                                                                                                                                    • 2010-02-09 16:29

                                                                                                                                                                                      так вы продавались и будете продоватся у вас это в крови! а ты нам чтото про идею расказиваеш про национализм и веру ! ВЫ ПРОДЛИСЬ у когобольше денег и вы туда а че за ющенко не голосуете? всрались!

                                                                                                                                                                                      • 2010-02-09 16:24

                                                                                                                                                                                        Треба було прийти на Майдан і поспілкуватися з людьми, тоді б знали, чого ми на Майдані стояли. Я особисто їхав туди з власними 200 гривень і не сподівався ні на які більше гроші. А коли привезли ще 400 від підприємства, на якому працюю, то використав їх тільки для того, щоб довше побути на Майдані. І багатьох таких знаю. Не наша вина, що ми виявились поряднішими від тих, кого вибирали. Хоча, навряд чи вам це зрозуміло. Ну що ж, тепер постійте ви, тепер вас буде вчити розуму ваш Янукович. Побачимо, що заспіваєте через пару років.

                                                                                                                                                                                        • 2010-02-09 16:13

                                                                                                                                                                                          Українець, Стояли Ви на майдані За гроші ))))))))) правда классный ответ????

                                                                                                                                                                                          • 2010-02-09 16:12

                                                                                                                                                                                            респект крыму! бендерам позор вам Ющенко много дал а вы жопу за него рвали на мойдане вместе с бабой пораской! позор !

                                                                                                                                                                                            • 2010-02-09 16:11

                                                                                                                                                                                              Так російський патріотизм- це правильно, а українського не повинно бути. Так я вас зрозумів? Вам теж не заважало б історією цікавитись, може б тоді про Бандеру інакшої думки були. А на рахунок герба- вірно, але розуміти правильно треба. Сила в єдності народу, а не в єдності з Росією. За мій мозок не треба хвилюватися, мені його не легко промити, бо нічого не сприймаю на віру, а стараюсь розібратись.

                                                                                                                                                                                              • 2010-02-09 15:54

                                                                                                                                                                                                "З Заходу" чтоб тебе было понятней моя фамилия Джаббаров! и Крым всегда был многонациональным!!! почитай историю!!! это вам там европа с тимошенко мозг промыла что Крым пренадлежал только Крымским татарам, что в Крыму постоянно стычки. и Ссылали не на сибирь а в азию (Татжикистан, Узбекистан). а Россия в свои курорты и заводы деньги вкладывает, сама зарабатывает и другим даёт заработать. У нас на гербе АРКрым написано "Сила в единстве"

                                                                                                                                                                                                • 2010-02-09 15:53

                                                                                                                                                                                                  насчет крыма и москвы ! вы в сочи были?

                                                                                                                                                                                                  • 2010-02-09 15:36

                                                                                                                                                                                                    Так я по темі і говорив, доки окремі гості не почали образами розкидатись. Ще раз підкреслюю- Юльку я не підтримую, але вважаю що Янукович- остання людина в Україні, яка достойна бути президентом.

                                                                                                                                                                                                    І на Заході є підприємства, і тут люди працюють і моліть Бога, щоб не топило вас, а не дорікайте цим Заходу, чи ви тільки радіти чужому горю вмієте? Яке ви маєте право називати Бандеру зрадником, не знаючи про нього нічого. Як вбили вам в голову комуністи те, що їм потрібно, так і талдичите, як папуги. Краще б задумались, чому його вбили і чому до цих пір в Росії так бояться правди про нього.

                                                                                                                                                                                                    • 2010-02-09 15:36

                                                                                                                                                                                                      А с чево вы решили что будете кавото заселять на наши земли, на нашу родину! на этих землях жили наши отцы, деды, прадеды. Сражались за них с фашистами и прочей мразью, не для таво чтобы мы их отдавали. К пиримеру Крым зарабатывает за сезон больше чем вся Украина за год но к сажеленю из-за всяких Тимошенко и Ющенко у нас туризм и сельское хозяйство приходет в упадок! а заработанные деньги уходят в Киев!

                                                                                                                                                                                                      Додати новини
                                                                                                                                                                                                      Реклама

                                                                                                                                                                                                      Опитування

                                                                                                                                                                                                      Ви підтримуєте виселення з Печерської лаври московської церкви?

                                                                                                                                                                                                      Реклама